L-banner czy potykacz reklamowy

Atrakcyjnie wyeksponowane grafiki reklamowe to bodziec, który skutecznie oddziałuje na potencjalnych klientów. Ustawiony w widocznym miejscu baner czy plakat wspiera sprzedaż i zwiększa popularność danego lokalu. Dwa bardzo popularne systemy wystawiennicze, służące do prezentacji grafik, to L-banner oraz potykacz reklamowy. W który z nich najlepiej zainwestować?

L-banner – gdy chcemy rozwiązań kompaktowych

L banner to stojak typu roll-up, który umożliwia atrakcyjne zaprezentowanie baneru reklamowego. Jego nazwa wzięła się stąd, że po rozłożeniu przypomina swoim kształtem właśnie literkę L. Charakterystyczne dla roll-upów jest to, że składają się z kasety ze zwiniętym plakatem, który po rozwinięciu można rozciągnąć na stojaku i unieruchomić. Nie inaczej jest w tym przypadku. L-banner składa się zaledwie z kilku aluminiowych elementów. Są to trzyczęściowy maszt oraz listwa zatrzaskowa. Jak można się więc domyślić, całość jest bardzo lekka i łatwa w transporcie. Nie zajmuje wiele miejsca po złożeniu, ale nawet będąc w użyciu, stojak można wciąż określić mianem kompaktowego. Jest więc idealnym systemem do przewożenia, przesuwania i przenoszenia. Można ustawić go nawet tam, gdzie do dyspozycji pozostaje niewielka przestrzeń reklamowa, np. w centrach handlowych lub biurach.

Potykacz reklamowy – niezastąpiony w reklamie outdoorowej

Co natomiast możemy powiedzieć o potykaczach? Te znacznie częściej spotykamy na dworze. Podczas gdy L-banner mógłby nie dać rady złym warunkom pogodowym, potykacz reklamowy stabilnie stoi nawet poza pomieszczeniami zamkniętymi. Umożliwia to jego prosta, ale zarazem dobrze przemyślana konstrukcja. Potykacz reklamowy powstaje z połączenia ze sobą dwóch ram (najczęściej aluminiowych). Stojący przypomina kształtem literę A. W ramie, która zabezpieczona jest szybą lub folią ochronną, umieszcza się plakat reklamowy. Potykacze występują w różnych formatach i korzystają z różnych rodzajów ram (np. ramy OWZ). Ponieważ w potykaczu używane są dwie ramy, można za jego pomocą zaprezentować aż dwa plakaty naraz. Jest to jego przewaga nad innymi stojakami, z drugiej strony większą stabilność związana jest też z większym niż w przypadku L-bannerów ciężarem.

Podsumowanie – co wybrać, by się nie rozczarować?

L-bannery to systemy wystawiennicze, z których każdy ma swoje unikalne cechy. Nie oznacza to jednak, że można zaklasyfikować któryś z nich jako lepszy lub gorszy. Są po prostu przeznaczone do innych celów. L-banner to świetne narzędzie na targi i konferencje, a potykacz reklamowy może służyć jako wabik przed wejściem do sklepu czy restauracji. Należy więc wybrać ten, który będzie najlepiej odpowiadać naszym potrzebom albo po prostu  zaopatrzyć się w oba.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here